COMBAT, FILIPPA & SANNALICIOUS

Eftermiddagen och kvällen har bestått av följande; årsredovisningar, bostadsrättsföreningar, body combat, biggest loser och talk con mi amiga Filippa Bätjer. Drar ner till henne nästa helg med, fett med ös medvetslös! Då ska vi ( jag drar premiär, Filippa är veteran) testa på Malmös uteliv. Kanske full som en kastrull, kanske klackarna i taket, kanske all in, kanske spårar, kommer ha sjukt kul. Kommer spåra!

Combaten idag, som jag har saknat det, gruppträning i all ära, jag älskar det. Jag trodde att min tid i USA hade gjort så jag var lite mer peppad på gymmet, köra själv fast nej, det är gruppträning jag gillar.

Alltså det är verkligen jättekul med alla frågor man får när man vart borta så här, man får berätta massor, folk är nyfikna och man får dela med sig. Jag vet att många andra som kommer hem så kan tycka det är lite jobbigt att svara på samma frågor hela tiden men jag tycker bara det är kul. Dom där erfarenheterna jag fått med mig i mitt bagage är ovärderliga. Ångrar verkligen ingenting, inte en sekund. Tvekade lite innan jag bestämde mig för att åka hem om jag sen skulle ångra mig, men nej, inte något. Om två veckor är jag ju där igen. Då ska vi gå bananas samma dag som jag kommer, SANNALICIOUS fyller 20, kan inte bli annat än bra.

Time to sleep, bye! Pusshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback