dissad

Ja, den gamla taktiken är dissad. Jag skulle sova bort tiden lite för det skulle gå snabbare tills Stefan kommer hem. But no, det är på tok för tråkigt. Jobbat idag, effektiv var jag, multitasking!

Hämta Sara, träna bodyattack. Hej var försvann min kondition? Hem till Sara och Tobbe och låna en liten resväska. Hem och äta. Skype med kära emme, åhh det var skönt. Vi har så mycket att prata om så vi nästan babblar i varandras mun. (kan man säga så?) sen Skype med Sanna och lite Emelie och Johanna i bakgrunden. Hej hej!
Nu färga håret. Scary?!?! Gillar ju inte att göra det själv men är man ute i sista sekund får man skylla sig själv.

Tog för ca. 2min sedan ett kort på mig själv i spegeln med färg i håret. Kollade på bilden. Blev rädd. Hallå, det där kan inte vara jag??? Blek, inte duschat sen träningen än och håret på det. Jag vill inte att ni ska bli rädda när ni ser bilden. Men det hade ju vart lite roligt om jag la in den ändå med tanke på bilden jag la in innan på Stefan, jättebrun och hej här kommer jag.

Tre veckor kvar till USA! Weeeey! Nu ska jag tvätta ur färgen. Pusshej! Bjuder på bilder på emme i sina bästa dar!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback