KÄRA SKOGSBRYNET, JOBBA & TRÄNA

Igår nådde jag nog höjden av deppighet (om man nu kan säga så) herregud, förvånad över mig själv hur nere jag kan bli. Men jag sätter på mig en mask, drar på mig ett leende och försöker vara lika glad för det, låtsas lite ibland, ne men allt är jättebra, jag mår kalas. Så går man och tänker i huvudet bara; ahhhhh, jag vill bara explodera för jag saknar honom så. Men men det är jobbigt att den man älskar inte är hemma, bara att inse. Som sagt nyttigt för mig ändå.

Träna gör jag endel nu iallafall, bra för humöret, får energi och har kul. Igår efter ett body pump pass åkte jag upp till Stefans lägenhet, men där var inte han, men tilly var där iallafall, inte fy skam det. Fick mätt det jag skulle och tjötat med honom ett tag.

Jobbat idag dårå, först inne på stenungsunds kontoret och sen ut till Orust. Telefonmöte om sociala medier och jobbat med nya program, massa nytt material har vi fått, kul kul! Trivs verkligen skitbra med mitt jobb. Fick skyltat bankerna också. En bra dag på jobbet helt enkelt.

Nu en snabbis hem, mellanmål och ladda för ett konditionspass som jag avslutar med en timmes body balance. Skype med bästa emme ikväll också, wiiieee!

Alltså jätteskönt med snö och så men hallå när man får skrapa både insidan och utsidan av rutorna på bilen då är det kallt. Helt snöigt i bilen imorse, som att sitta i en iglo, brrrrr! Men jag har ju fått en sjukt nice skrapa av min mamma. Ni vet en sån där med en handske till, såå snygg, ser ni en frusen tjej med en stor orange handske på klockan kvart i åtta på morgonen skrapa rutorna på bilen från insidan då vet ni att det är jag.

Den enda bilden jag hade var på mitt mellanmål, får duga.

Pusshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback