MY WEEKEND

Fredag var det invigning av vårt nya kontor. Förberedde massa dagen innan, eller kvällen och nästan in på natten med. Invigning från 14-17 och det blev succé, mycket folk och glada människor. Kunder, samarbetspartners osv osv. Trevligt blev det liksom, och alla tyckte allt var supergott och bra ordnat, puuh! Tur för mig.

Efter detta var det hem snabbt, packa mina saker och styra bilen mot MALMÖ, wiihoooo!! Lite trött och seg var jag men körningen gick ändå bra, trodde jag skulle bli mer trött. Och jag trodde även att jag aldrig skulle hitta i malmö, men även det gick som en dans. Helt plötsligt stod världens bästa vän, Filippa där på gatan! GLÄDJE!!! Kvalitetstid på hög nivå. Mycket prat och måna skratt, ända in på småtimmarna. Lördag morgon var det upp och köra Filippas body balance pass, HEJ GRYM INSTUKTÖR!! Efter det körde vi ett indoor walking pass, KUL! Fick träffat massa av hennes vänner och känna på stadspulsen i malmö, himla go, mysig och skön stad. Lördag fick vi besök sv hennes morbror och Co. sen tog vi en sväng på stan, åt gott, strosade runt och sen blev det bio, Simon och ekarna, bra film, gripande och kul.
Mer snack och fler skratt.
Sovmorgon på söndag sen ner mot stan, träffade hennes kompis Marie för en lunch på Kungsgatan, några timmar där sen chill hos Filippa och sen var det dags för mig att åka hem igen, tyvärr. Hade gärna stannat ett tag till. Men det kommer ju fler helger.

Nu är jag supertrött och ska sova. En ny jobbvecka väntar! :D

Pusshej och godnatt!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback