NY BIL OCH LÅNGA TÅR

Men hallå där igen. Efter att ha flängt lite fram och tillbaka kom jag idag hem med en ny bil, klappat och klart med det. Som att köpa en ny tröja. Okej kanske inte riktigt men jag är inte så värst kräsen. Jag visste vilken modell jag skulle ha sen hade dom några att välja på. Han frågade vad jag hade för krav och nja, inte så mycket sa jag. Provkörde. Bestämde mig. Betalade. Körde hem. Choppa choppa, klart! Skönt. Det var ju äna lite bråttom att köpa bil men nu är det klart, underlättar en massa nu till jobbet kan man säga. Ja, förutom bilköpet så har jag lunchat på jobbet och pratat med stefan typ. Just det ja, en sväng på Ikea med. Det heta samtalsämnet med Stefan idag var iallafall vem av han och Simon som hade störst tå och jag trodde det var Stefan men han insisterade på att det var Simon så han fick skicka en bild på tårna och gissa vem som hade störst? Jo, Stefan såklart! Dock vågade inte Simon ta sin allra största tå som han har på andra foten. Ja ni förstår, samtalsämnena mellan Sverige och Filippinerna är på hög nivå. Snillen snackar.
Nu dags att planera det sista inför invigningen. Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Mamma

Bilen var så fin och tackar så mycket för skjutsen. Sitter nu på bussen och tänker wow vilken stor tjej jag har... var i USA alldeles nyss, nu hemma och nytt jobb, ny bil ... kanon Amanda !!!

2012-01-11 @ 21:38:53
Postat av: Farmor

Så roligt Amanda och bilen var jättefin! Kör nu försiktigt! Kram

2012-01-11 @ 22:34:12
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis den söta bilen vännen!!!! <3

2012-01-12 @ 05:11:44

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback