"packa"

Okej, jag har en gång packar för att vara borta ett år och det var kaos men det gick bra, sen ska man packa för att vara borta två nätter och det är kaos men gick också bra. Men varför ska man alltid ha beslutsångest och varför kan man inte bara bestämma sig. Jag bestämde mig iaf för att denna helgen ska jag inte checka in något, en kabinväska räcker. Ändå behöver man fem ombyten, eller ne, fyra, man åker ju i en outfit också. Det jag åker i, kvällen, lördag dag, lördag kväll, söndag dag. Ja, fyra, snillet räknar. Har iaf packat klart och detta är nog första gången i världshistorien jag kommer använda ALLT jag stoppar ner. Det enda jag var säker på i min packning var skorna först men nu är jag allt klar.

Spring i benen som satan idag, no träning idag. Tänkte gå ut på en PW men insåg snabbt att där kom Amerika-Amanda fram, latheten alltså.

Time to say goodnight, så godnatt! Pusshej


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback