snö, bankmöte och bak

vad har jag gjort sen jag bloggade sist?! Jag har gjort saker jag knappt gjort innan. Jag tror jag har skaffat mig lite vuxenpoäng. Jag har vart på möte på banken. Gick bra, kalas!
Jag har planerat invigningen tills på fredag. Beställt mat, fixat och donat, ringt runt osv osv.
Jag har kollat runt på bil så imorgon slår jag nog till.
Och jag har halkat runt ute. Jag har kört spinning och CXWORX.
Jag har bakat. Cakepops och maränger. Men marängerna blev skit, även fat jag höll skålen upp och ner över huvudet och smeten inte rann ut. Skit.
Min inredningshjärna har gått på högvarv. Börjar fundera på om Stefan kommer ångra sig när han sa att jag fick fria händer. Tur att jag inte är miljonär.
Har längtat efter Stefan. Längtar konstant efter honom rättare sagt. Så vad har jag gjort mer. Hamnat på hemsidan. Sovit. Kollat på Sveriges mästerkock. Pratat med Filippa. Ja det var väl det hela.

Pusshej


KOMMENTERA
Postat av: Johanna

varför visade du ingen bild på marängerna??

2012-01-11 @ 04:37:14
URL: http://jjgoeswest.blogg.se/
Postat av: Syster

Då löser vi marängerna imorgon, syrran ordnar ;)

2012-01-11 @ 10:32:38
Postat av: Mamma

Snygga kakor på pinne, måste testas :-)

2012-01-11 @ 15:53:43
Postat av: Farmor

Duktiga Amanda!

2012-01-16 @ 19:03:39
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback