TILLÄGNAT SANNA TORSTENSSON

Det är faktiskt inte alla som får ett blogginlägg bara tillägnat sig själva sådär.Men det finns en tjej, en tjej som är extra värd detta, hmmm eller är hon verkligen det? Enda anledningen är att jag känner mig lite taskig att jag inte träffar dig i San Fran varenda helg längre och sen att jag inte vill att du ska bli bitter och inte ha något kul att läsa.

Ja, men jag skulle kunna skriva en sån där enkel, ett ord per bokstav i namnet, men Sanna är ju speciell (på många sätt) så hon ska få det med, som en bonus liksom.

S- SNYGG
A- Amerikas fetaste svensk
N- Naiv (som fan också)
N- Negativ (fast bara två dagar i NY när jag och du deppade ihop)
A- Avundsjuk (för att jag fick festa den 25:e, juldagen hejhej!)

Men nu kan du få lite fina ord också, eller nej, inga fina ord, men en liten resumé av vårt halvår.

Vi fick reda på varandras existens i början av augusti 2011, vi chillade ganska mycket på livet och grät endel på våra avsked. Vi skickade några sms innan vi för första gången sågs på Landvetter (hey, akward situation). Samma biljett och San Fran båda två, fan nu blir vi inte va med varandra. Fast det var tur det, för vi klickade direkt, som handen i handsken, eller moset på korven eller vad man nu säger. Vi gillade varandra liksom (ta det rätt, jag har kille. Från Sannas sida vet jag inte) I NY hade vi kul, vi tyckte Times Square var fett men annars var det lite fml (Sanna lärde mig det uttrycket, hon kan mycket hon) Ja men sen hela SF tiden har ni ju redan läst om så det behöver jag inte skriva om, eller behöver jag färska upp ditt minne Sanna?

Vi har iaf haft sjukt kul. Även om jag av misstag en gång råkade bryta din chocolate chip cookie, första och sista gången du blev seriöst sur på mig, nåväl, det varade bara i några sekunder. Men jag har aldrig innan sett en sån seriös Sanna. Den kakan är tydligen inte att leka med.

En snabb sammanfattning bara:

- vi skrattar mycket
- du tycker jag är lite jobbig när jag måste kissa så ofta men det är värre när du kommer på fem min senare när jag redan kissat att du också måste kissa. Men det är okej, jag skrattar och gillar dig ändå.
- vi hade många oviktiga sms konversationer och då ska vi inte tala om de oviktiga samtalen var dag
- vi blev snabbt lata och tog rulltrappan
- vi visste ar tyken var och vi var det alltför ofta
- vi brydde oss om varandra, mycket faktiskt
- jag fick ett hjärta en gång på sms men insåg sen att det var för att få ett avslut på konversationen och du var trött
- du satte igång larmet på rulltrappan i westfield en gång, fst tre gånger under loppet av fem min
- vi har sett massa
- vi har vart väldigt lost, ibland i Oakland och ibland i Lafayette
- vi har gått upp i vikt tillsammans
- vi har satt upp nya mål varje söndagkväll
- vi har misslyckats med våra mål varje måndag
- vi har haft sjukt kul
- vi har blivit jagade av polisen
- du har hoppat från för höga höjder och vi har spelat coola
- ha har gjort videoinlägg och tagit massa kort
- JAG har skrivit DINA kort till DINA vänner (är det bara för att jag är så rolig?)
- vi har sovit sked

SANNA YOU ARE MY AMERICAN BFF!

Det låter ju typ som att vi aldrig ska prata mer, men fler skypedejter blir det och Lerum kommer få ett och annat besök av mig.

Så Sanna, kommenterar du inte detta inlägget ligger du risigt till!!!!







KOMMENTERA
Postat av: Mamma

Du verkar ha fått en ny vän i ditt liv, vänner växer inte på träd så ta hand om er vänskap så kommer den vara läääänge. Puss på den...

2012-01-17 @ 22:46:14
Postat av: Farmor

Härligt med goda vänner och Sanna verkar vara en lika go tjej som du.

2012-01-18 @ 11:24:02
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: sanna

haller med farmor och mamma!

men tanker inte vara sadar jobbig langvarande och spydig som du ibland kan raka vara...

men bast i varlden ar du! saknar dig som fasen har borta! langtar som faaaaaaaan tills du kommer hit igen! och annu mer (heheh) till jag kommer hem och vi kan aga sverige mer an va vi agt usa! alskar dig fran himlen och tillbaka.... haha, skoja, fast bara lite.... <3 far du ocksa, inte varje dag!

2012-01-19 @ 05:05:43

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback