TRISS, KALAS & NYKÄR

Dags att skriva några rader om helgen som vart väldigt bra. Fredags var det ju mys hos Stephanie, just det ja redan skrivit om. Igår då, träna på förmiddagen sen slipa och måla ett bord. Handla och fixa lite för kvällen. Ost och kex, vin och badtunna. En mycket lyckad kväll med många skratt och snack om hur man hänger tvätt, vem som är tillsammans med vem, att tjejer fixar det och killar det. Lite snöänglar i bikini på det och mer bubbel så var kvällen fulländad. BRAAA!

Satan i gatan vad jag sov dåligt inatt. Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag på tok för tidigt och sen sov och vaknade om vartannat. Värmde mig i Stefans tjocktröja hela natten, det var bra det. Så den här natten ser jag fram emot att sova som en prins.

Idag var det en riktig slapparsöndag. Målade bordet igen, lackat blir det, en gång till sen är det klart. Slirat lite med bilen, upptäckt att jag har triss i mycket i bilen. Tre vattenflaskor och tre par skor, bra där Amanda. Haft middag och kalas för Sara idag. Brist på presentpapper så fick improvisera med tidningspapper, men ändå hyfsat resultat. I paketet gömde det sig ett par tröjor. God middag var det och massa gött snack med kusinerna.

Avslutade kvällen med Wallander och tränings och jobbväskan är packad för morgondagen. Seriöst har aldrig sett på såhär mycket tv i hela mitt liv, jag som inte ens gillar att kolla på tv och nu sätter jag till och med påminnelse på tv.nu på mobilen så jag inte ska missa något "bra". Illa är det, längtar tills Stefan kommer hem kan man säga. Nyttigt för mig att känna på hur han har haft det, usch säger jag bara.

Men tiden kommer nog gå fort ändå. Jobb denna veckan, sen Malmö hela helgen, jobb igen sen USA i tio dagar. Sen är det mindre än en månad kvar tills han kommer hem, min prins, min älskling, min underbara pojkvän. Lite lyx är det ändå att få längta, vi får ju bli som nykära TRE gånger, inte alla som får det. Och den känslan, helt fucking ( ursäkta uttrycket ) underbar!!

Nu ska jag sova, pusshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback