Working 9 to 5

Ja men nästan så faktiskt, halv nio till fem iaf. Dagen flöt på bra, det går bra nu. Älskar numera Ica, den Ica som ligger bakom jobbet har nämligen så man kan mixa sin egen sallad, för mig asbra! Jag är ju inte den som gör lunchlådor direkt. Kalas kalas!

Efter jobbet, dance på högsta volym, klackarna i taket, vad det svänger. Filippa du är med på den iaf. Flänga lite fram och tillbaka, till kicks, till Sara, till stephanie, hem, till Sara, till mamma och hem. Nu ska jag ta och packa lite för helgens kick off. Mot stockholm med hela svensk fastighetsförmedling. 230 kontor så vi lär inte bli ensamma. Peter Zettman är konfrancier (stavas det så??) och förra året var September där och dom slog världsrekord så jag har ändå lite förväntningar.

Time to pack, byeeee! Pusshej


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback