ÄNTLIGEN, LÄGENHET & KÖPENHAMN

Hallå där igen, nu var det väldigt väldigt längesen jag skrev, jag vet. Men ni hänger kvar, det gillar jag. Näst intill haft lite dåligt samvete för att jag inte skrivit. Men jag har lagrat endel bilder som ni ska få se iallafall, inte illa det. Men ja som ni vet så har ju min älsklingskille kommit hem. Så det som hänt den senaste tiden är att jag har blivit sambo, funkar mer än utmärkt, jag stormtrivs, eller VI stormtrivs rättare sagt. Hallerna Hills is awesome. Mera som hänt, de tre första veckorna i Biggest Loser tappade jag drygt ett kilo i veckan. Men illa resultat denna veckan, spenderade helgen i Köpenhamn med Stefan vilket betydde att det blev väldigt god mat och väldigt mycket gott att dricka. Var det inte öl så var det champagne och var det inte champagne så var det vin. Åt vi inte musslor åt vi rödspätta, goda ostar, räkmacka och så toppar man det med några glassar, en världsbra kille och massa sol så har man en perfekt helg. Att få sitta längs bryggan, ngt gott att äta och dricka, en kille som man älskar, sol, vardagslyx och massa kärlek, ja fasen det är svårt att toppa. På vägen till Köpenhamn tog vi en sväng till Malmö och hälsade på kära, kära Filippa. En god middag på mello yello och lilla torg och skönt snack.
En toppenbra helg har det vart så inte konstigt att jag hade gått upp några hekton denna veckan, men det var det värt.

Ja sen har jag tränat, ätit selleri, gjort om en lägenhet, jobbat, haft skönt häng med sköna vänner, kollat på melodifestivalen, myst en massa, lagat mat och bara har det bra. Är liksom väldigt nöjd med min tillvaro, precis som det är just nu.

En hel drös med bilder kommer ni få se från lägenheten med, endel bilder från helgen och lite annat, eller det kanske inte var så mycket mer än det, jo liiite.

Jag och Stefan har iallafall blivit sjukt duktiga på att laga mat ska ni veta, herregud, vi avancerar bara mer och mer, vi funderar på att söka till halv åtta hos mig snart, borde gå bra. Lite klirr i kassan hade ju inte suttit fel, nothing to lose!

Solen skiner och våren har kommit tror jag allt. Efter jobbet blev det en PW med Stefan och då passade vi (jag) på att plocka med lite ris så nu har vi en snygg vas på köksbordet med kvistar och fjädrar, välkommen påsken, fast fjädrarna syns inte så mycket, bruna blev det. Men jag vill ju inte ha gula, röda, lila och gröna heller, diskret påskpyntning and thats it, vi har ju faktiskt påskliljor på både köksbänken och på balkongen, någon måtta får det vara med påsken.

Jag hat iallafall tänk mig att jag ska bli bra på att blogga igen, wish me luck, jag vet ju typ hur dåligt det kommer gå, but I'll give it a try.

Nu är jag otroligt trött så ska lägga huvudet på kudden.

Ps. jag och Stefan torkar oss numera med pengar, kolla vårt "toapapper" på bilderna under.

Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback