FÖDELSEDAG

Idag var det verkligen ingen vanlig dag för det finns bara en dag då Stefan fyller 25 och det var idag. Vi åt en mysig frukost tillsammans, även ifall han inte började förrän 21,30 idag så fick han kliva upp 07,00, men jag lockade med present och god frukost och då flög han upp. Mysigt var det! Av mig fick han först några ledtrådar som var såhär;

1. En korg med tropisk frukt, en leksakstiger och en spade.
2. En bild på Fiji.
3. Något jag är svag för.
4. Något man aldrig kan sudda bort.
5. Om han inte vågar har jag några låtsas.

Guess what?! Tatuering ja, precis. Så den 18 april blir det en till tatuering, denna gången handleden. Kommer bli sjukt snyggt.

Sen var ju jag tvungen att jobba. Men dagen gick fort. En halvdag i Stenungsund sen en sväng på Orust. En kaffe med min kärlek i solen sen och till middag blev det skaldjur.
Så bra! Massvis med mys med en världsbra 25-åring!

Men nu har han åkt och jobbat natt och jag ska sova, ögonen börjar bli lite grusiga så bäst att sova nu. Dubbelpass imorgon, först mitt vanliga jobb sen off to göteborg och kvällsjobb på Hagabadet, det var inte igår. Jobb där på lördag med. KUL!!


Hallå måste bara säga det att jag och Stefan har blivit sjukt grymma på att laga mat ju, och ja endel av er såg ju våran kyl i somras, den ekade. Men nu så, herregud, vi förvånar, se och häpna!
Time to sleep, pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback