GYMPASS, MELODIFESTIVALEN & VÄRLDENS BÄSTA VÄN

Friday night, åkte och hämta Filippa i Göteborg styrde mot Tjörn där vi bjöds på kräftor, musslor, räkor och massa mys. TREVLIGT stavas det!
Igår på dagen, ja vad gjorde jag då, just det ja det blev ett ryggpass med Sara sen fika med Filippa och Sara. Hem och packa mer ALLA kläder i Ikea kassar och skorna i flyttlådor. Nu är kuddarna klara, allt nerpackat, möblerna målade och ÄNTLIGEN, imorgon går flyttlasset. Såå skönt!

Kvällen igår bjöd på trevligheter på Tjörn och hos mandy. Fantastiskt bra kväll, nothing to complain about at all. Dansmoves var på topp igår, här snackar vi skööööna moves.

Fick pratat länge med min kärlek igår med, det är underbart! Han är för jäkla bra liksom.

Idag har jag fått in en trevlig fika/lunch med Filippa, världens bästa vän ja. Skvaller, gött tjöt and I say no more!

Nu är allt verkligen klart klart, eller okej jag har tre kuddar kvar att sy men det var ju så att jag inte kan trä maskinen så med lite hjälp att trä maskinen bör det gå, men man vet aldrig.

En kaffe hos Sara innan träning idag och nu mot Sportlife.

Later, pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback