KLIPP & KVÄLLSPASS

Klippning- CHECK! (välbehövligt)
Kvällspass- CHECK!
Middag hos mamma efter passet, sallad x2, gooooooott!!

Smider mer planer inför flytten. Redan på måndag får jag tillgång till lägenheten, tjänade liksom en dag där, SCORE! Men nu fasen får han ta och komma hem, nu går ju tiden bara såååååå långsamt. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Punkt slut.

Mamma körde iallafall stenhårt med mig, även om jag fick mig några skrattbryt så gick det braaa. Jag brukar ju annars vara väldigt ofokuserad när det gäller att gymma men så fort jag tänker, vågen, vågen, vågen nu så blir jag peppad. Men har nu lagt upp min träning lite annorlunda på grund av mitt resultat, lite besviken är jag allt. Men mer om det nya upplägget imorgon, nu måste jag sova. Jobb på Skärhamns kontoret imorgon!

Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback