MÅNADSMÖTE, TRÄNING OCH UPPE MED TUPPEN

Goddagens kära läsare. Drar gårdagen lite snabbt, jobb och månadsmöte stod på schemat. Efter mötet var det dags för aktivitet, body attack i varekil. Vissas kordination var minsta bra, andras var bättre. Men kul var det. Avslutades med en stå i planka tävling men ingen vinst där inte. Jag la mig som fjärde sist för jag tänkte att det är inte så kul för dom andra om jag vinner andra tävlingen i rad nu.
Väl hemma stekte jag en omelett som jag toppade med keso, kanel, bär och banan. Sov som en gud tills klockan ringde, 05,40, upp och hoppa PW kl 06. Fick ett sms kvart i sex från Stefan, upp och hoppa älskling dags för PW. Och där är han i vegas och äter hamburgare.life is fair. Efter en promme med mamma var humöret på topp iallafall. Lite blåbärsgröt till frukost och ett strålande humör kan inte denna dagen bli annat än succé. Att jag dessutom får träffa Filippa idag är som bonus på kortet. Efter jobbet blir det kondition och CXWORX.

Mycket mer att göra på jobbet nu också och det är sååå kul. Marknaden tar fart. Hittat mitt absoluta drömhus mitt i allt också.

Men nu back to work! Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback