RPM, SKYPE & KAOS

Efter jobbet RPM på gymmet, oj det var längesen jag körde det kände jag. Den konditionen är inte alls densamma som jag får genom de andra passen jag kör. Svetten fullkomligt rann och jag var helt slut, men jag älskar den känslan efteråt. Hem och sätta mig vid datorn direkt men får funkade inte ljudet så det fick bli Skype på telefonen med Sanna, Sanna Sanna, hon är allt bra hon. Lite skvaller, lite tjöt och några skratt, eller några det lät deppigt, många skratt med.

Till middag blev det stekta morötter, sparris och paprika i samba olek lax, ett kokt ägg och mitt hemmagjorda knäckebröd på det så mår man gott sen, en liten blodapelsin efteråt så mår man ännu bättre. Imorgon kommer första testet, invigning numero två. Behöver jag lägga in en högre växel eller ska jag köra på så jag gör?! Resultat kommer imorgon.

Annars då, förutom utmaningen, saker har jag att göra precis hela tiden, helgerna är fullbokade, fika, träning, middagar, promenader, chill och massa fix med lägenheten.

Tapeter är beställda, möbler är målade, gardiner, handdukar, vaser, krukor, lampor and so on and so on är inköpta. Kruxet är bara att jag får lägenheten ungefär 32 timmar innan Stefan kommer hem, kan bli lite stressigt men det ska jobbas på i ett rasande tempo, men mycket hjälp så kommer det gå som en dans.
Så nu är det kaos i mitt rum med allt nytt som ska in där så mitt golv är täckt med påsar, kuddar, lampor och annat. Men kul är det, jag älskar ju sånt.

Imorgon jobb-klippning-träning-Skype med emme. Sen var den dagen över. 10 10 10 dagar kvar tills Stefan kommer hem, wooooooooooooohoooo. Och jag kan redan känna den där härliga känslan som jag gjorde när jag träffade stefan efter mina månader på vift, ett riktigt pirr och lyckorus genom hela kroppen. Det är som jag sagt innan inte alla som får bli nykär, sprudlande och som bara flyger fram för tredje gången i samma kille på så kort tid.

Time to sleep! Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback