SAMMA TID OCH SAMMA KANAL

Ja ungefär så, lunchinlägg idag med. Idag bjöds det på en sallad med lax och en bit hemmagjort knäckebröd. Ja hör och häpna, jag av alla människor på denna jord har bakat eget knäckebröd, lätt smidigt och gott blev det. Hänt konstiga saker med mig, läser, bakat bröd och nu har jag börjat sy kuddar också, herregud, tur att Stefan kommer hem om en vecka... Sa jag att det skulle bli underbart?!?! Helt amazing!

Så först så längtar jag tills ikväll för då blir det hemlig aktivitet med jobbet men nu har jag fått reda på att bi alla ska köra ett body attack pass, en aktivitet helt i min smak. Sen då så längtar jag tills imorgon för då kommer världens bästa FILIPPA hit, sleepover at her place. Sen lördag blir det lite fixa till lägenheten och på kvällen blir det mellokväll hos mandy. Söndag blir det mycket träning och häng med Filippa kan jag tro. Sen på måndag får jag lägenheten! WOOOOO!

Sen kommer tiden bara springa iväg. Det är saker inplanerade varenda minut känns det som och jag älskar det. Har ju haft alldeles för mycket fritid ett tag nu.

Dags att jobba lite nu!

Just det ja, frukosten blev idag: jag-lägger-en-macka-folie-och-äter-i-bilen. Rågbröd med keso, tomat och basilika. Efter att ha fått bort all snö från bilen så var jag nästan en snögubbe imorse.

Pösshej


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback