SOVA, ÄTA, TRÄNA

Sov dåligt som tusan inatt, jag brukar alltid somna snabbt, aldrig vakna och ja men sova gott helt enktl. Men inte inatt inte, vaknade nog 10 gånger inatt så det var lite grusigt i ögonen imorse när jag skulle gå upp. Men det var bara att kliva upp, 06.00, det är när man går upp i tid som man får lite bråttom motslutet man segar mer än vanligt och drar ut på allt. Blåbärsgröt med linfrön blev det till frukost idag, gott. Fick slängt ihop lite lunch också för det hade jag glömt igår, men det är så skönt för det är inte mycket man behöver göra.
1. öpnna lådan och ta ut en burk tonfisk
2. Öppna kylskåpet och ta ett paket keso
3. Skölja ruccola, smula i fetaost, skära gurka och tomat
4. Koka två ägg
5. Ta väskan och gå
6. Skrika Hej då!

Och nu sitter jag på kontoret i Skärhamn, har någon slags förkärlek till det här kontoret, litet, luftigt och bra utkik på alla Tjörnbor, kan det bli bättre? Fast det där folk säger med att solen alltid lyser här tvivlar jag på, jag ser ingen sol?!?!

Men nu ska jag jobba också. LATER!

Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback